Кошик
120 відгуків

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

- зателефонуйте на номер +38 (096) 856-20-38 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником Нова Пошта. Дані для відправлення товару Відділення Нової Пошти №16, м Вишневе вул Марії Приймаченко (Першотравнева), 24 г Отримувач Русавська Анна Валентинівна, номер телефону +38 (096) 856-20-38 Повідомте на електронну пошту agrariy.rus@gmail.com - № декларації надісланої посилки - № банківської картки для повернення вартості товару - модель товару, на яку хочете здійснити обмін - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом трьох робочих днів. Послуги перевізників відбуваються за рахунок Покупця. Умови повернення/обміну для товарів неналежної якості Ми ретельно перевіряємо товар перед відправкою, але все ж таки не виключаємо можливість браку. Якщо Ви отримали бракований товар, його можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дня отримання. Процедура повернення/обміну товару Неналежної якості: -зателефонуйте на номер +38 (096) 856-20-38 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником Нова Пошта. Дані для відправлення товару Відділення Нової Пошти №1, м. Крюківщина вул. Одеська, 18 Русавська Анна Валентинівна, номер телефону +38 (096) 856-20-38 -повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів на електронну пошту agrariy.rus@gmail.com -після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківська карту або надсилаємо інший товар. Послуги перевізників відбуваються за рахунок Продавця. Повернення коштів здійснюється після отримання товару продавцем протягом 3х робочих днів. Повернення коштів здійснюється на картку або грошовим переказом у відділення логістичних служб.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner